poniedziałek, 23 maja 2011

Wspomnienia z wakacji (Bośniaihercegowina Neum i Chorwacja Dubrownik ) wakacje 2010


Nie jestem fotogeniczna i piękna też nie jestem ale chciałam wam
 pokazać gdzie byłam na tamtych wakacjach.
Pewnie bym tam wróciła i  została.
Co dziennie dyskoteki pod moim hotelem, bardzo mili ludzie z którymi
bez problemu można się dogadać bez znania J.Angielskiego .
Przepyszne figi których nie kupicie w naszych sklepach 
no chyba że jakieś nie dojrzałe i pryskane,oraz czereśnie przepyszne.
Ludzie bardzo mili i muszę powiedzieć ze lody gałkowe są 
przepyszne i wielkie ja najbardziej lubię smak Tropiko .
Zachęcam do zwiedzenia tego miejsca ;)








A to mój hotel z daleka 
Bośniaihercegowina


Chorwacja Neum
















1 komentarz:

  1. zdjęcia naprawdę świetne ! :)) Pozdrawiam !

    www.fashionexam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń